Web lists-archives.com

Новое сообщение

Buenas tardes, Mi nombre es Stas, tengo 13 anos de edad. Tengo un poco de mania diferente, yo colecciono insignias (PIN) y pegatinas con simbolos, sello (mascota) de la compania y los brazos de las ciudades. ?Podria usted por favor envieme su insignia? Gracias de antemano y lo siento por las molestias.
Good afternoon,
My name is Stas, I am 13 years old . I have a little different hobby,i collect badges (pin) and stikers with symbols , seal (maskot) of the company and arms of cities. Could you please send me your badge? Thanks in advance and sorry for your trouble.
Address: Russia
         Belogorsk 676853
         Ujnaya str. 6/37
         Kabanov Stas