Web lists-archives.com

uit het oog uit het hart

Lieve Ada,

Het was niet mijn bedoeling jou te kwetsen toen ik vertrok.

 The Pesach Song (We're Leaving) by Steve McConnell

bon nadal

Schipper wrote:
Goedenavond,
Ik was zeer verbaasd de laatste avond nam  afscheid van iedereen en jij vertrok met de noorderzon. Waarom  !!! Een vraag! Andrea overhandigde het verslag van de behandeling helaas ben ik haar e mail adres kwijt. Ik was haar heel dierbaar. De behandelingen waren perfect in vergelijking met Zeeland. Mijn arts weigert een verwijsbrief voor de botscan m.a.w regelen in Benidorm. Ik mis de eetgroep en de gezelligheid een babbeltje met jou  niet te vergeten de olijven. Een grote leegte zijn mijn activiteiten de wereld proeven. Zie de foto in Nagaland India 2 jaar geleden avontuur. Tevens mijn kinderen In The Gambia. Tevens wil Andrea op de hoogte zijn betreffende mijn herstel veel pijn in de lies ook Paul zal ik mailen.
Groetjes aan iedereen.
Warme groet, Ada

--
https://facebook.com/gerardjan.vinkesteijn