Web lists-archives.com

Fwd: SPONSOR ROLAND

Think of my son Roland and his wife Lies

--
Gertjan.vinkesteijn@xxxxxxxxx

--- Begin Message ---
Goeiedag!

We mailen niet zo regelmatig en dan dit rondzend bericht. Dit moet wel iets
om het lijf hebben!

Mag ik je voorstellen aan mijn dierbare vriend Patrick, mocht je hem nog
niet kennen. Altijd een gezonde kerel (33j) geweest tot nu. Rookt(e) nooit,
houdt van trekken met rugzak (dit doen we sinds 15 jaar samen), vechtsport
en houdt van een gezonde discussie. Is getrouwd met de lieve, keihard
werkende Kirsten, sinds 2 jaar en werken ze samen in de minder validen zorg
in Den Haag.

Enkele maanden geleden werd er in een van Patricks kuitbenen een Ewing
sarcoom van 4cm diameter ontdekt m.a.w. aggressieve botkanker. Gelukkig was
het niet uitgezaaid. Komt meestal voor bij kinderen maar zo nu en dan steekt
hij de kop op bij jong volwassenen. Het recentelijk lijden werd het meest
veroorzaakt door de meermalige sessies zware chemo- en radiotherapie maar
ook door bezig te zijn met het hiernamaals. Veel te vroeg zouden we
zeggen...

“The Sunbeam Foundation” is een fonds dat specifiek deze vorm van
kankeronderzoek steunt. Het zoekt naar nieuwe oplossingen om deze kanker
beter te kunnen bestrijden. Aangezien het een zeldzame vorm van kanker is,
mocht er tot nu toe weinig toegepaste wetenschap plaatsvinden. Tegenwoordig
tracht men het onderzoek te verleggen van het laboratorium (muizen) naar het
ziekenhuis (echte patienten) om tot een echte doorbraak te komen.

Om sponsorgeld in te zamelen hiervoor maar ook om het paar mentaal bij te
staan, loop ik met 20kg rugzak tussen 30 mei en 4 juni van Sittard, Limburg
naar Den Haag – 203km.

Tachtig procent zal gaan naar Sunbeam Foundation, tien procent naar ‘Wereld
Evangelisatie Nederland’ en tien procent zal gaan naar Patrick en Kirsten
zelf . Patricks wens is het om de genoemde organisaties te steunen. De gift
aan hen was mijn idee.

Wil jij mij sponsoren?

Hieronder vind je bankgegevens. Stuur mij een mail voordat je het stort. Ik
zal een bevestiging van ontvangst terugsturen.

Dexia 063-9089340-87   IBAN: BE67 0639 0893 4087   BIC: GKCCBEBB (Belgische
rekening nummer)

Hartelijke groet!

Roland Vinkesteijn

--- End Message ---