Web lists-archives.com

>>>> FINANS EGITIMI Interaktif CDsi >>>>>

Neden Finans Egitimi?

Gunumuzun is dunyasinda, tum yonetici ve calisanlardan finansal verileri goz

onunde bulundurarak hizli ve dogru karar almalari bekleniyor.  Bu yeni

yaklasimin dogal sonucu olarak finans yonetici ve calisanlari, isletmenin temel

amaclarina ulasmasini saglayici finansal politika ve stratejileri saptamak,

gerek duyulan sermayeyi saglamak, saptanan politika ve stratejilere uygun

programlari gerceklestirmek ve uygulama sonuclarini kontrol etmek gibi

gorevleri ustlenmis bulunmaktadir. Yoneticiler organizasyon icinde yukseldikce

finansal becerileri daha da onem kazanmaya baslamaktadir.

Turkiye ve Dunya Finans Piyasalari konusunda en ust seviyede finans bilgisine

sahip deneyimli egitmenlerimiz tarafindan hazirlanan  FINANS EGITIMI INTERAKTIF

CDsinin sektor calisanlari ve finans, maliye ve ekonomi konularinda kendini

gelistirmek isteyenler icin yararli olacagina inaniyoruz.  Amacimiz finans

alaninda hem teorik hem de uygulamaya yonelikbilgiler vererek yonetici ve

calisanlara yeni bakis acilari kazandirmak ve bu kazanimlarini kurum ici

kararlarinda kullanmalarini saglamaktir.

ICERIK : INTERAKTIF EGITIM CDsi (Windows 98,2000 ve XP de calismaktadir.)

KONULAR :

**      Finansal Analiz
**  	Kurumsal Portfoy Yonetimi
**  	Stratejik Finansal Planlama
**      Fon Akim ve Nakit Akim Tablolari
**      Finansal Tablolar
**      Bilanco Tanimi ve Ilkeleri
**      Rasyolar
**      Finansal Planlama
**      Tek Duzen Hesap Plani
**      Butceden Finansmana
**      Donen ve Duran Varlik Ayrimi
**      Kredi Teklifi Ve Istenen Teminatlar
**      Risk ve Risk Yonetimi
**      Futures
**      Options - cesitleri, kavramlari ve ornekleri
**      Swaps - kuruluslar ve islemler
**      Fon Yonetimi
**      Nakit Yonetimi
**      Mevduat - tanimi ve cesitleri
**      Doviz Sepeti
**      Piyasalar
**      Overnight
**      Fon Portfoyu
**      Fon Turleri
**      Yatirim Fonlari
**      Forfaiting
**      Factoring
**  	Finansal Raporlama
**      Finans Yonetim Danismanligi
**  	Finans Yonetimi Gelistirme Programi
**  	Finansal Durum Analizi
**      Alacak Kalemleri ve Reeskont Tutarlari
**      Stoklar ve Stok Degerleme Yontemleri
**      Gelir Tablosu Tanimi ve Ilkeleri
**      Finansman Giderleri ve Yorumu
**      Finansal Matematik
**      Gelir Tablosu Dipnotlari ve onemi
**      ozkaynaklar Grubunda Yer Alan Unsurlar
**      Trend Analizi
**      Amortisman Giderleri
**      Bilanco Kalemlerinin Degerlendirilmesi
**      Reeskont
** 	Disardan Finans Yonetimi
**  	Kriz-Borc Yonetimi
**  	Yatirim Planlamasi
**  	Firma Degerleme
**      Temel Kavramlar
**      Butceleme Sistemi
**      Butce Hazirlama Sureci
**      Butce Kontrolu
**      Butceleme Surecinde ozel Sorunlar
**      Genel Degerleme
**      Butce Teknikleri
**      Hazine Yonetimi
**      Kredi Derecelendirmenin Temel Esaslari
**      Kur Riski Yonetimi
**      Mali Tablolar Analizi
**      Maliyet Muhasebesi
**      Maliyetlendirme Sistemleri
**      Mali Hizmetlerin Pazarlanmasi
**      Nakit Yonetimi
**      Proje Butcelendirme
**      Satis Ekipleri Icin Finans Bilgisi
**      Temel Ekonomi Bilgisi
**      Temel Muhasebe
**      Uluslararasi Muhasebe Standartlari (IAS)
**      Dis Ticaret Islemlerinde Muhasebelestirme
**      Butce Hazirlanmasinda Asamalar
**      Nakit Butcesi
**      Faaliyet Butcesi
**      Butce Planlama
**      Yatirim Butcesi
**      Isletme Bolum Butcelerinin Konsolide Edilmesi
**      Butce Uygulama Prensipleri
**      Sapma Analizleri
**      Butce Revizyonu
**      Butceleme Donemleri
**      Performans Raporlari
**      Isletmeye Uygun Oransal Analizlerin Secimi
**      Nakit Yonetimi ve Butcenin Iliskisi
**      Nakit Fazlasi/Eksigi Zamanlamasi
**      sirketlerin karsi karsiya oldugu vergisel yukumluluklerl
**      Vergi Kanunlarimiza Bakis
**      Gelir Vergisi
**      Kurumlar Vergisi
**      Vergi Usul Kanunu
**      Amortisman
**      Amortisman Ayirma Yontemleri ve Uygulamalar
**      Damga Vergisi
**      Faiz Hesaplari Turleri
**      Iskonto Hesaplari
**      Cari Hesap Metodlari
**      Tahvil Degerlemesi
**      Net simdiki Deger ve Ic Verim Orani
**      Hisse Degerlemesi
**      Alacaklarda Amortisman
**      Leasing ve Leasing Turleri
**      Orta Vadeli Banka Kredileri
**      Uzun Vadeli Banka Kredileri Ve Sermaye Arttirimi
**      Teminat Mektubu Kredileri
**      Akreditif Krediler
**      Kabul Kredileri ( Aval Krediler )
**      Kredi Operasyonlari
**      Bankalara Basvuru ve Kredi Talebi

FIYATI :  49 YTL

SIPARIS BILGILERI :

Asagidaki Hizli Siparis Formu'nu doldurup emaille gondermeniz yeterlidir.

expertdanismanlik@xxxxxxxxx e-mail adresimize isminiz,adresiniz ve telefon

bilgilerinizi gondermeniz durumunda siparisiniz ayni gun urun kargoya verilir.

Siparisiniz adresinize teslim edildiginde paketi alirken nakit olarak odeme

yapabilirsiniz.

Internetten Hizli Siparis FORMU :

Isim-Soyad :
Sirket :
Telefon :
Cep telefonu :
Adres :
Urun ismi :  FINANS EGITIMI Interaktif CDsi
Siparis Formunun Gonderilecegi Email :  expertdanismanlik@xxxxxxxxx

SATICI SIRKET :  EXPERT DANISMANLIK VE FINANS HIZMETLERI
MUSTERI TEMSILCISI :  Nehir Unal &&& expertdanismanlik@xxxxxxxxx